Garantia Produselor
Garanţia este asigurată conform art. 11 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, modificată și completată prin Ordonanţa nr. 9/2016, astfel Furnizorul de servicii fi exonerat de răspundere pe durata garanției numai dacă dovedește că defecțiunea s-a produs din pricina modului nepotrivit în care cumpărătorul a folosit sau a păstrat produsul.
Perioada de garanție (termenul de garanție) începe să curgă odată cu executarea efectivă, adică livrarea produsului către Client sau punerea în funcțiune de către Furnizorul de servicii sau agentul acestuia, adică de la data punerii în funcțiune.
Garanția este valabilă numai la prezentarea facturii primită împreună cu produsul la data livrării și a produsului reclamat împreună cu toate documentele existente în pachet. Garanția de conformitate nu acoperă uzura normala și/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, lovituri, manipulare neglijentă sau malițioasă în mod intenționat.
Orice modificare adusă produselor, incluzând adăugarea, îndepărtarea și / sau înlocuirea de părți componente, lucrările de servisare sau reparații efectuate pentru produs de către persoane neautorizate vor duce de asemenea la pierderea garanției. Pentru a beneficia de garanție toate piesele și accesoriile electrice și mecanice trebuie montate într-un service auto autorizat RAR, iar la înregistrarea unei eventuale cereri de garanție trebuie să ne trimiteți dovada montării într-un service auto autorizat RAR.
Piesele și produsele care nu au fost montate într-un service auto autorizat RAR NU BENEFICIAZA DE GARANȚIE.
Vânzătorul este exonerat de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată în cazul în care piesele sau accesoriile nu au fost montate într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Roman pentru tipul de manoperă executată.
Pentru a opera repararea sau înlocuirea produselor se impune ca deficiențele apărute să nu fie imputabile consumatorului.
Garanția este prelungita cu perioada de timp în care produsul este în posesia Vânzătorului pentru aducerea la conformitate.
Terenx Automotive nu își asumă răspunderea pentru daune legale accidentale sau indirecte rezultate din defectare sau funcționarea eronata a produselor. Orice pretenție de despăgubire adresata către Terenx Automotive nu poate depăși valoarea prețului de achiziție al produsului în cauza.
În cazul unei probleme de garanție vă rugăm completați Formularul de Garanție pe care îl găsiți AICI: https:
Pentru întrebări sau sugestii referitoare la produsele noastre, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0756603490 de luni până vineri între orele 09:00 - 17:00 sau prin e-mail la office@taccesoriitractari.ro